Apirilak 1 – 1 de abril Lurralde Hotzak (Iratxe Fresneda, 2018)

Datorren apirilaren 1ean Iratxe Fresnedaren Lurralde Hotzak (2018) filmaren aurrestreinaldia eskainiko dugu. Euskal Herrian filmea lehen aldiz ikusteko aukera izango da, Iratxe Fresnedaren aurkezpenarekin. Ondoren, ohiko moduan, publikoa eta zuzendariaren arteko solasaldia egongo da. Ekitaldia Tabakalerako zinema aretoan izango da, arratsaldeko 20:00etan.

Sarrerak eskuragarri hemen edo Tabakalerako info puntuan.

Kresala Zinekluba presenta el preestreno de Lurralde Hotzak (2018), de Iratxe Fresneda. El acto será el próximo 1 de abril, a las 20:00 en la sala de cine de Tabakalera. La directora Iratxe Fresneda estará presentando la película y después, como siempre, habrá un coloquio con el público.

Las entradas están a la venta aquí o en el punto de información de Tabakalera.

Lurralde Hotzak. Euskal Herria. 2018. 66 min. JBAES.
EKOIZPENA: Pimpi & Mella Films
ZUZENDARITZA ETA GIDOIA: Iratxe Fresneda
ARGAZKIGINTZA: Iratxe Fresneda
EDIZIOA: Raul Lopez
SOINU INGENIERITZA: Joselu Rubio - REC estudios
SOINU ZUZENA Txelu Medina Arbide
ARTEA & DISEINUA: Saioa Etxebarria & Raul Lopez
GENEROA: Sormenezko dokumentala.
WEBGUNEA: www.coldlandsfilm.com/euskara

LURRALDE HOTZAK barru barrenetatik hasten den bidaia pertsonala da.
Begiratzeko modu bat da. Zer gertatzen da, baina, norbere joan-etorriek: Theo Angelopoulos, Bego Vicario, Win Wenders edota Rut Hillarp zinegileen begiekin topo egiten dutenean? Euskal Herrian hasi eta Eskandinabian barrena, lurralde hotzetan barna, norbere lorratzak poema bilakatzen dira.
Ez-fikziozko roadmovie honetan, sortzaileen ikuskera, irudien barruan ezkutatzen dena, erlezaintzaren, arkitekturaren eta pertsonen paisaiarekin batera uztartzen da.
Zinemagintzaren zinemagintza da Lurralde Hotzak eta, begirada garaikidearekin berrikustean, zentzu berriak hartzen dituzten lekuak. Barrualdeko paisaietatik, eguzkiak erretakoak, iparraldeko argi urdinetik iraganda, Filmak zinema-artxiboez hausnartzen du, haien iraunaldiaz eta kultura altxor moduan daukaten garrantziaz. Aldi berean, arkeologia zinematografikoari zentzu berria ematen dio, gaurko irudiekin elkarrekintzan kokatzean.
Zinemagintzak bere egiten dituen paisaietan, eremuz kanpokoek hartzen dituzten esanahietatik bidaia da Lurraldehotzak.

Lurralde Hotzak realiza un viaje personal y cinematográfico de la mano de cineastas como Theo Angelopoulos, Bego Vicario, Rut Hillarp o WimWenders. Su visión de lo que es el cine, lo que se esconde dentro de las imágenes se cruza, en esta roadmovie de no-ficción, con el mundo de la apicultura, la arquitectura y el paisaje humano.
Lurralde Hotzak es cine dentro del cine y localizaciones cinematográficas que cobran nuevos sentidos al ser revisitadas por una mirada contemporánea. Desde los paisajes de tierras adentro, quemados por el sol, pasando por la luz azul de las tierras al norte, la película reflexiona sobre los archivos cinematográficos, su vigencia y su importancia como tesoro cultural. Al mismo tiempo, otorga a la arqueología cinematográfica un nuevo sentido al situarla en interacción con imágenes del presente.
Lurralde Hotzak es un deambular por los significados que adquiere el fuera de campo en los paisajes de los que se apropia el cine, por la interpelación de la naturaleza ante la mirada romántica del cineasta. Cine y vida real se confunden, sabiendo que vivir es, en sí, una obra de arte.

One thought on “Apirilak 1 – 1 de abril Lurralde Hotzak (Iratxe Fresneda, 2018)

Leave a Reply